23 December, 2012

Juba nädal Kanadas

Minu viimasest postitusest juba nädal möödas ja selle ajaga on palju juhtunud, niiet nüüd oleks aeg ka meie uudishimulikele blogilugejatele jälle värsket infot jagada. Aga alustan siis järgemööda algusest.

Viimati sai kirjutatud pakkimisest, mis sai lõpuks ka lõpetatud, kuigi kõik une arvelt, et kui hakkasime kell 4:15 vaikselt lennujaama poole sõitma, siis selle öö uni sai edasi lükatud lendamise ajale ja tänu sellele möödus ka terve sõit enam vähem magades. Mihkel kirjutas ka juba pisut lähemalt meie lennureisist, niiet ei hakka sellel rohkem peatuma. Mina olen kõige õnnelikum selle üle, et mu kohver ka lõpuks ikka minuni jõudis ;).

Ja jõudsimegi Torontosse. Olime eelnevalt võtnud ühendust Kai ja Silveriga kes on ennast juba mõnusasti Torontos sisse seadnud ja nad olid lahkelt nõus meid enda juurde nendeks paariks päevaks võtma. Vastuvõtt oli rohkem kui oskasime loota, sest peale autoga lennujaama vastutuleku, saime me ka kohe endale toredad sõbrad, kes kostitasid meid kohe maitsva söögi, kosutava joogi ja meeletu infoga Kanada eluolu kohta.
Tüdrukud Mihkli Starbucksi Salted Caramel Mochaga eputamas

Korea BBQ (Kai lemmikrestoran Torontos)
Kõik kaks päeva, mis Torontos veetsime sai hästi ära sisustatud nii vajalike toimetuste kui ka meelelahutusega. Vajalikest asjadest sai tehtud SIN number ja Eesti Ühispanga pangakaardid. Meelelahutuse poole pealt viisid meie uued sõbrad meid kuulsasse rotimajja (Rotalia korp!), kus elavad nii eestlased kui ka väliseestlased ja kus meid samuti väga hästi vastu võeti. Sõime maitsvat sibulasuppi ja just ahjus küpsetatud kringlit ning Mihkel käis ka saunas. Kultuuri poole pealt käisime vaatasime ROM'i (Royal Ontario Museum), mis osutus terve päeva pikkuseks ettevõtmiseks, sest muuseum oli suur ja näha oli palju, kuigi hiljem selgus, et me peaatraktsioone ehk dinosauruseid ei näinudki. Lohutasime ennast sellega, et siis ongi põhjust tagasi tulla :).

Üldiselt jättis Toronto endast kustumatu mulje ja suuresti aitas sellele kaasa meie suurepärased võõrustajad ja üldse toredad inimesed, kes keegi lõpuni aru ei saanud, miks me siia kaugele külma Edmontonisse üldse plaanime tulla :P.

Edasi viis meid meie tee bussile, mis meid lõpuks Edmontoni tõi, aga ka sellest rääkis Mihkel juba lähemalt ja ma hetkel proovin seda kogemust pigem minevikku lükata, sest ega seal midagi otseselt kiita ei olnud. Oleme õnnelikud, et selle ära proovisime, aga enam sellist bussisõitu naljalt ette ei võtaks.

Aga nüüd siis meie uuest kodulinnast Edmontonist. Ka siin olime me endale juba uued sõbrad Triinu ja Harry     leidnud, kes meid esimesed 10 päeva oma kodus saavad võõrustada, sest sellel ajal nende püsiv korterinaaber on perega jõule tähistamas. Triin tuli meile bussile vastu ja aitas kohvreid tassida, sest eks meil neid asju kaasas ikka oli :). Kui ka Harry peale tööd koju jõudis, siis võtsimegi ette juba reisi Ikeasse ja toidupoodi. Võõrustajatega meil on Kanadas väga vedanud, sest ka Triin ja Harry, kes on Kanadas juba pool aastat olnud on väga toredad ja näiteks tegid meile juba plaanid jõuludeks ära, niiet me nüüd sõidame 24ndal Jasperisse ehk siis mägedesse :). Oleme ka jõudnud ära teha juba meie uue auto kindlustuse ja Mihkel sai ka kätte autonumbri, niiet juba teisel päeval saime minna oma uue autoga linna peale laiama :). Nüüd peab Mihkel 1 kuu jooksul käima autoga ülevaatusel või kutsub ülevaataja külla, seejuures on kodukülastus 2-korda odavam kui ise minna kuhugi. Loogika?
Number käes ja nüüd sõitma
Käisime Boston Pizzas söömas ja ka nats poodides, sest siin ikka tegelikult väga külm ja Mihklil oli vaja endale kiiremas korras paks jope soetada. Saime selle minu lemmikust Winnersist, mis muidu mujal tuntud ka kui Marshalli või T.J.Maxx, niiet põhimõtteliselt olen shoppamise paradiisis siin Kanadas :).
Täna käisime ka Edmontoni kõige tuntumas kaubanduskeskuses ehk siis West Edmonton Mallis ja vot see on üks suur ostukeskus, seal sees on nii veekeskus, lõbustuspark, liuväli, piraadilaev kui ka lõputult poode, millest ei oska isegi und näha.

Väga pikalt oli see üks suurimaid kaubanduskeskuseid maailmas niiet tõesti ma ei tea mis minust siin saama hakkab, sest siiani ma olen ennast shoppamise kohapealt tagasi hoidnud, aga kui nüüd tuleb kuulus Boxing Day ja üldse peale jõule tulevad ju alati suured allahindlused, siis läheb vaja väga suurt tahtejõudu, et kõikidest nendest poodidest ennast eemale  hoida :P.
Samuti hakkasime täna otsime endale püsivat elukohta, aga kahjuks osutus see raskemaks kui algselt lootsime, sest paljud ei soovi rentida ruumi paaridele või siis paljud ei võtnud üldse telefone vastu vaid pidime jätma sõnumeid. Eks praegu ka jõulude aeg ja teised mõtted peas, aga loodan väga, et saame ikka endale alates jaanuarist püsiva kodu.

Muudest uudistest veel niipalju, et täna kohtusime veel ühe eesti poisi Rainiga ja nüüd meid siin kokku juba kuus, niiet päris vahva. Hetkel läkski Mihkel Jorma (poiss keda bussis kohtasime) ja Rainiga hostelisse õlut jooma, sest nad elavad seal ja mina tulin koju blogi kirjutama :). Sai päris pikk teine, aga proovin olla hoolsam ja tihedamini kirjutada, siis ei tule nii pikad monoloogid teinekord.

Ilusaid pühi kõigile blogilugejatele!

1. Heihei! Hea kuulda et olete sisse seadnud ja asjad laabuvad. See rain, mis ta perekonnanimi on?

2. Sama Teie tuttav Rain :)